Produsele achizitionate prin intermediul site-ului www.noble.ro pot fi returnate conform legilor in vigoare.
Formularul pentru cerere de retur poate fi accesat de aici.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru, prin formularul de retur, posta sau e-mail. Numai cererile scrise se vor lua in considerare. Dupa completarea formularului de retur, clientul va primi raspuns pe e-mail cu adresa la care trebuie sa trimita coletul/coletele. Clientul are posibilitatea de a cere acest serviciu (comanda la curier) de la vanzator, contra cost (costul este reprezentat de valoarea transportului pana la vanzator si se va scadea ulterior din suma rambursata). Vanzatorul va trimite comanda de retur curierului doar dupa acceptul in scris al clientului prin care este de acord cu valoarea transportului care va fi ulterior retinuta din suma rambursata. Pentru produsele cu masa mai mica de 15 kg, costul transportului pana la vanzator este de 25 RON, iar pentru cele mai grele de 15 kg costul este de 50 RON.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Rambursarea sumelor datorate se va face utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre client pentru tranzactia initiala sau transfer bancar in contul specificat.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (preferabil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
NU SE POT RETURNA:
Produsele pentru care unitatea de service abilitata a emis accept de inlocuire vor fi inlocuite cu un produs identic, sau, daca acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.
Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie trimise curate pentru ca returul sa fie acceptat.
Produsele marcate in formularul de retur sau in e-mail trebuie predate integral curierului, exact cum au fost selectate la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Dupa inregistrarea cererii, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.
Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;Suport clienti L-V 10:00 - 18:00
help@noble.ro