Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea si greutatea coletului.
Livrarea produselor in regim door-to-door asigurata prin firma partenera se efectueaza pana la receptia, usa sau poarta locuintei.*Click & Collect Serviciu de livrare in puncte de livrare: Posta Romana sau Pachetomate®.
Pachetomate® – dulapuri inteligente – amplasate în centre comerciale, mall-uri, clădiri de birouri și ansambluri rezidențiale. Metoda de livrare alternativă, eficientă și rapidă, la puncte de ridicare de proximitate.
In procesul de finalizare a comenzii veti putea sa selectati Pachetomatul din care doriti sa ridicati coletul, sa platiti online integral sau in rate contravaloarea comenzii, dupa care veti putea sa ridicati coletul atunci cand aveti timp.
Durata de livrare
In general, comenzile plasate si confirmate in intervalul luni - vineri pana in ora 16:00, sunt livrate in termen de 7-14 zile lucratoare*. Comenzile plasate vinerea dupa ora 16:00, sambata si duminica, vor fi procesate luni. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei, iar durata medie (conform datelor statistice) de livrare este de 8 zile lucratoare pentru comenzile platite cu cardul si 10 zile lucratoare pentru comenzile plata la livrare.
*Durata de livrare este estimativa si nu este obligatorie. Din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, deteriorare marfa in timpul transportului sau altor cauze independente de vanzator - este posibila intarzierea livrarilor catre anumite destinatii.
Costuri
Livrarea produselor de dimensiuni normale, care nu depasesc 30kg:
* Pentru localitatile din afara retelei de curierat, costul livrarii difera in functie de zona geografica si consta in Taxa pe regiune + Taxa pe zona. Aceste taxe pot fi consultate aici, pentru fiecare localitate in parte. In cazul optarii pentru plata ramburs, se va percepe o taxa suplimentara de 6 RON pentru procesarea rambursului de catre firma de curierat.
Livrarea produselor de dimensiuni mari, care depasesc 30kg:
Pentru produsele vandute de Noble.ro care fac parte din categoriile Aparate frigorifice, Masini de spalat vase, Masini de spalat rufe, Aragazuri, Plite incorporabile, Hote incorporabile/standard, Cuptoare cu microunde, Plite, Cuptoare cu microunde incorporabile, Uscatoare de rufe, Aparate de aer conditionat, Aparate frigorifice incorporabile, Masini de spalat vase incorporabile, Cuptoare incorporabile, Masini de spalat rufe incorporabile, Espressoare incorporabile, Centrale termice, Canapele si fotolii, dar si pentru alte produse de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica. Aceste taxe se cumuleaza si pot fi consultate aici.
La momentul livrarii
Toate produsele noastre parasesc depozitul in stare perfecta a ambalajului.
Este responsabilitatea clientului sa verifice ca:
In cazul in care se pot observa semne vizible care sugereaza faptul ca produsele ar putea fi deteriorate, este responsabilitatea clientului sa consemneze acest lucru (ex: prin textul "Pachet vizibil deteriorat") in chitanta de livrare (fie ea digitala sau pe hartie). Daca pachetul este acceptat fara acest comentariu in chitanta de livrare, cererile ulterioare referitoare la defectiuni ale produselor vor fi invalidate.
Dupa livrare
in termen de 48h, daca sunt probleme cu produsele comandate, clientul trebuie sa instiinteze vanzatorul printr-un e-mail la adresa help@noble.ro continand urmatoarele:
Anulare/Modificare comanda
Pentru anularea livrarii unei comenzi sau modificarea acesteia, clientul trebuie sa trimita cat mai repede un e-mail la help@noble.ro prin care sa anunte dorinta de a renunta la produsele comandate si motivul renuntarii, iar noi vom face tot posibilul sa modificam sau sa anulam comanda.
In cazul in care produsele au fost deja expediate, clientul va fi contactat de un operator Noble.ro cu care va stabili procesul de rambursare a contravalorii produselor (in cazul in care comanda a fost platita in avans) - mai putin taxa de livrare. Daca plata nu a fost procesata, atunci clientul va putea refuza coletul in momentul livrarii. In acest caz, comenzile ulterioare catre client vor fi expediate doar cu plata in avans.
Suport clienti L-V 10:00 - 18:00
help@noble.ro